Raka

Ja nej... Finns inga ursäkter för min kassa bloggfrekvens.

Anledningen till att det bloggades mer förr var att jag inte hade så mycket tankar på den tiden. Faktum är att jag typ inte tänkte ett skit, så när jag skulle skriva ett inlägg var det bara välja nåt ämne å ösa på. Men nu, på senaste månaderna typ har jag fan så jävla mycket jag tänker på. Har fan asmycket jag vill skriva, men det finns liksom ingenstans å börja. Det är så mycket komplexa, djupa, seriösa och tunga tankar så de har liksom klumpat ihop sig. Börjar jag skriva om nåt av allt det som just nu "tynger" min hjärna så skuile jag komma in på allt annat, som typ inte har med nåt å göra...

Ahh men iaf... Kan ju börja med att ta upp en grej som ofta korsar mina tankar. Jag är jävligt sugen på att raka skallen. Eftersom jag aldrig riktigt brytt mig om mitt hår är det antagligen den frisyren som skulle passa mig bäst, rent skötselmässigt. Problemet är ju att om man aldrig kört rakat så vet man inte hur det kommer att bli. Jag har därför ägnat ganska stor tid åt att känna på rakade polares skallar. Liksom kännt om de känns lika som min, om de har utbuktningar å gropar på samma ställen som jag osv osv... Jag har framför allt kännt på folks skallar som jag inte tycker passar bra i rakat, och tyvärr är jag rädd att min skalle har samma form som de. Det går liksom ut lite för mycket ovanför öronen typ. Jävla alienhuvud! Men ahh, kanske bara inbillar mig....


Sen kan jag ju nu, mitt i alla mina tankeutläggningar kasta in en liten... typ... tack till alla som var i malmö med mig tidigare i veckan! Fyfan, om livet alltid vore så jävla kul! Lätt bästa dagarna i år typ...
Skulle kunna vara lite bögig å skriva om alla personer som var med osv, men ahh... Alla mina favoriter samlade! Alla gjorde sitt för att resan skulle bli underbar.
Jag gillar att kalla folk för favoriter, det är i min mening en jävligt grym komplimang att ge folk. Nackdelen(eller kanske egentligen fördelen) är att man inte kan säga det för ofta å till för många för då förlorar det lätt sin styrka, och det är dessutom lätt att måla in sig i ett hörn. Det är tex dumt att börja tala om favorit89a, när det finns flera 89or samlade i samma rum.
Men ahh, aldrig nån som kallat mig för sin favorit :(


Ptja iaf... Nu börjar det bli ett sånt där långt cpinlägg igen, men ahh... Lika bra å köra på när man väl orkat logga in. Så... Vad mer är det som pågår i min hjärna..? Eller vafan, nu verkar jag ju ha kunnat avverka ett par grejor utan att komma in på massa annat skit, kanske lika bra att sluta det här inlägget. Ahh...

Kommentarer:
Postat av: gnl

Lätt min favorit-84:a efter syrran, Enrico och Sölvi :***

2007-07-22 @ 13:16:57
Postat av: X

Du är lätt min favoperson som heter Steffe, håller på Djurgår´n, bor på Östermalm, funderar på att skaffa rakat hår, är kille, född 84:a och hjälpt mej gå på fyllepromenad (för att jag skulle nyktra till) efter jag knackat på helt dyyyngrak och helt förtvivlad efter en förlust mot våra värsta fienden!
Av alla personer som uppfyller dessa kriterier är du min favorit bland dessa.
Nääääääda, du är bästa favoSteffe!

2007-07-22 @ 21:59:21
Postat av: steffe20

ahh blir fan rörd


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits