Maskeradskiva

Ahh fyfan. Sanslöst jävla risigt man mår idag. Bakis, förkyld men ändå riktigt lycklig! Så jävla skönt att se DIF på stadion. Lycka!

Var på en riktigt trevlig studentskiva igår. Enda problemet var att det var ett sånt där tema - sagofigurer. Aldrig riktigt vara min grej att hålla på så, men men... vad gör man inte!?

Jag tänkte glida dit som dracula, en billig cape eller fan det heter och kanske ett par vampyrtänder. Blev tyvärr lite strul med leveransen av dessa grejor, så dryga timmen innan vi skulle dra hade jag ingen aning om vad jag skulle klä ut mig till. Tänkte länge gå som Tommy, Annikas brorsa i Pippi Långstrump, eftersom ingen har nån jävla aning om hur han ser ut så tänkte jag att jag skulle kunna komma undan med det mesta...

Men i sista sekund kom förslaget man in black. Taget! Kostym och solbrillor. Jag såg fan nästan rätt tung ut, tyckte jag iaf.


Var fan riktigt på G igår, gick från klarhet till klarhet i mina monologer. Var en snubbe som kom i värsta isbjörnsdräkten.

- Fyfan om jag hade haft en sån dräkt hade den blivit nedfläckad efter 10 minuter. Jag hade nog snarare gått som brunbjörn ur ren tvättsynvinkel..... ..... .... .... ... Eller ja, tvättbjörn kanske. HAHAHAHAHAHAHA!
Det sjuka var att ingen runt bordet skrattade, folk mumlade bara lite om göteborgshumor och så. :(

Ahh nee, nu ska jag krypa ner i sängen och försöka bli frisk. Fittförkylning!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits