Skoluniform

Var någon debatt om skoluniform tidigare imorse på 1an. Börjar fan tröttna på det där tugget. Det finns egentligen 3 olika personligheter. Smarta, korkade och kåta.

De kåta är för skoluniform, men jag tror de har fått det lite om bakfoten. Om det bli skoluniform kommer det knappas bli sånna där katolska brudar brukar ha på film, nej det lär bli något tråkigt svenskt där ALLT lämnas till fantasin. Till den här kategorin räknar jag i stort sett majoriteten män, iaf gubbarna.

Sen har vi de korkade, till den kategorin räknar jag framför allt feminister och sånt pack, de är för skoluniform för att de tror att mobbing försvinner då. Snälla, en del personer är mobbade en del är det inte och det har inte ett skit att göra med kläder! Vad är isf nästa steg? Tvinga alla att bära peruk så att allas hår ser likadant. Jävla idioti, jag blir fan nästan lack!

Sen har vi de smarta, dit jag räknar mig själv och ett par till, som inte fattar hur folk orkar hålla på.

 

 

Har fått ett nytt favoritprogram också, vettefan riktigt vad det heter men det brukar gå på nätter i repris. Nåt i stil med Doppings styrkedroppar tror jag. Helt jävla obetalbart! Hela programiden går ut på att bjuda in nötter (Big Brother-Linda, Skugge, Robban osv osv) sen bollar man bara ut ett ämne till dem. Och emellanåt säger programledaren något för att sedan låta de snacka vidare om det. Man kan jämföra det hela med när Hassan-gänget ringer upp 2 pizzeriorna och sen bara kommer med små inlägg. Haha! Ni måste fan se det, helt sjukt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits