Konspiration

Ahh jag är ingen såndär konspirationsperson, jag har i allmänhet svårt att ta folk på allvar som snackar om frimurare och allt vad det heter. Men det finns en grej jag är säker på är någon slags konspiration och det är kräksjukan. Allvarligt! Vilket jävla skitsnack. Det är väl klart som fan att det inte finns en sjukdom när man bara börjar spy helt plötsligt.
Jag stör mig på alla som är så jävla rädda för en sjukdom som inte ens finns. Folk som tvättar händerna med sprit på jobbet efter varje toalettbesök osv. För typ 5 år sedan hade ingen hört talas om kräksjukan men nu har plötsligt alla den. Eller nej, inte alla. Bara alla lökar. För kollar man tex på mitt jobb vilka det är som "drabbats" av kräksjukan så är det ett ganska tydligt mönster. De som brukar bli förkylda på måndagarna är samma personer som plötsligt får spysjukan.

Nee... Jävla skitsnack är vad det är! Kräksjukan och migrän.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits