Stora köp

Häromdagen gjorde jag ett tämligen oväntat stort köp! Eller ja, oväntat kanske är fel ord för det är något jag faktiskt har tänkt göra ett tag nu. Ok, jag förstår om ni andra inte bryr er så mycket men för mig är det ett av de mest avgörande köpen i mitt liv. Det kommer ändra hela mitt sätt att leva, att se på tillvaron. Faktum är att ingenting kommer bli sig likt, saker som jag inte kunnat göra på ett bra tag kommer helt plötsligt ligga framför mina fötter. Men ja, smakar det så kostar det. Helt sjukt att det ska vara så jävla dyrt! Men men, det är väl så samhället har blivit. Det är lätt att ge politikerna skit för att det blivit så jävla dyrt, och visst de har väl en del i det hela. Men det är också vårat egna fel att det blivit så dyrt i sthlm. Det är vi som är beredda att betala dessa överpriser. 620 spänn. Sjuuuukt! Nåja, nu har jag iaf tillsist köpt ett SL-kort!

Ahh derby imorn. HUKA ER!!!

Idag fyller förövrigt min far 53. Han fick en microvågsugn. Jag vill också ha en! Ahh för jag har köpt en lägenhet.. En rätt nice faktiskt...

Kommentarer:
Postat av: gnl

Alltså ibland så... :******************

2007-09-23 @ 22:21:09
Postat av: Jimbo32

Hahaha mina 1500 spänn för gaddningen va ett bättre klipp måste jag säga^^

2007-09-26 @ 20:34:59
Postat av: steffe20

Jävla tjat om den där gadden :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits