Oj!

Ahh tja...

Faktiskt hänt en hel del sen jag skrev sist! Jag tog äntligen mod till mig och rakade skallen. Blev, om jag får säga det själv, helt sjukt bra! Så ahh, nu lär jag köra såhär tills jag blir flint typ...

Sen har jag ju lyckats bli vräkt också. Så nu känns väl allt sisådär va... Men men, det löser vi på nåt sätt. TACK! Alla polare som engagerat sig i att lösa min bostadskris, bästa!

Ahh, sen så hade vi ju fet utflyttfest ocskå... Tack alla som pallrade sig dit, blev en helt sjukt galen urspårad fest. Sjukt kul! Lite ont om minnen bara iof, men men...

Men ahh, nu över till nånting mycket viktigare än allt det där (polare å bostad å sånt). Nåt har hänt med mitt saliv! Det verkar ha förlorat all ytspänning eller vad man ska säga. Helt sjukt. Det är liksom helt rinnande istället för.. ahh... typ lite slemmigt eller va man ska säga. Vafan kan det vara för fel? Ska man uppsöka nån läkare typ? Har helt fått sluta spotta, för mitt spott ser helt enkelt alldeles för gay ut. Sprids för vinden å det är bara massa minimala smådroppar kvar av det när det väl når marken. :(


Kommentarer:
Postat av: Puffish!

hahaha! Fan inte mkt i din kropp som funkar som det ska va, det är ett evigt gnäll på svettningar, konstig huvudform och nu även ditt saliv... Du har det inte lätt du...

2007-09-04 @ 11:04:58
Postat av: steffe20

haha, nee... det är inte lätt å vara jag.. faktiskt...
men ahh, huvudet visade ju sig att ha närmast en perfekt form.. Svettningarna fixade jag med lite absolut torr... ahh.. nu ere bara salivet kvar, sen är allt perfekt!

Postat av: Tess

Slemmigt/vitt saliv tyder på vätskebrist.
Tycker du ska vara nöjd, det är sånt här som händer när man hamnar i en viss ålder..

2007-09-10 @ 08:43:30
Postat av: Jimbo32

Steffe blir besviken om inte du lägger upp min gaddning på din blogg sen när bildbevis kommer=)
Puss

2007-09-21 @ 22:04:40
Postat av: steffe20

Klart den kommer upp!

2007-09-22 @ 12:14:28
URL: http://steffe20.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits