H och M

Varför har dem inte sånna där varukorgar på h&m?
Var som sagt där för att fylla på mitt kalsonglager idag. Träffade en tjej som jobbar på mitt jobb där. Kände mig tvungen att förklara varför jag stod med ett 20-tal kalsonger i famnen. Berättade om mina tvättstugetjuvar och hon berättade att hon också varit med om det en gång och hur kränkt hon hade kännt sig. Jag sa att det måste vara mycket vanligare att nån snor tjejkläder. Varför sa jag så? Vad tror hon om mig nu? Hon mmm:ade bara som svar och sen gick vi skilda vägar.

Jag vann förresten rätt mycket stålars på poker igår. Större delen av vinsten har jag slösat på kalsonger och t-shirtar. Känns bra. Hur fan kan kalsonger vara så jävla dyra!? Jag ska fan börja sno ur tvättstugan istället.

Kommentarer:
Postat av: J

Två inlägg på en och samma dag...

...mår du bra?

2007-05-14 @ 00:37:18
Postat av: Jimbo32 (numer =( )

Haha klart steffe att folk snor dina kallingar, sån hunk som du e ^^

2007-05-23 @ 23:55:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits