Skärpning nu!

Jag är verkligen sjukt dålig på att uppdatera min blogg. Eller ja, det finns rätt många som är lika kassa som jag. Skillnaden är den att jag tänker på att jag ska uppdatera den minst 3-4 gånger om dagen. Minst en gång om dagen går tanken så pass långt att jag faktiskt loggar in för att börja skriva nåt men sen pallar jag inte.
Exakt så är väl egentligen så hela mitt liv ser ut. ALLT (ALLT ALLT ALLT ALLT) jag ska/borde göra skjuter jag upp så långt det går. Det gäller verkligen allt och det är väl mer eller mindre det som gjort att jag sitter här idag. Hade jag varit en sån som tog tag i saker i stället för att skjuta upp allt så hade jag varit klar med mina civilingenjörs- och lärarstudier, jag hade haft en bostad som inte var studentbostad, jag hade haft en brud (och säkert ett par ungar), jag hade haft nycklar till studentbostaden. Osv osv....

Ahh vi ska få nya nycklar till vårt hus, alla lås ska tydligen bytas ut. De nycklarna har legat på posten och väntat på att hämtas ut ett tag nu. Men ahh.... I'm an uppshooter.

Fast ahh riktigt så illa är det faktiskt inte. Jag klarade ju trots allt studierna men tröttnade bara på skiten. Det som gjorde att jag klarade pluggandet var nog att det trots allt fanns någon form av deadline - en gräns när det inte gick att skjuta upp sakerna längre. Tror det är lite en sån gräns jag skulle behöva med bloggandet. Så ja, från och med nu SKA jag uppdatera bloggen 2 gånger i veckan. Den första uppdateringen MÅSTE vara gjord senast på onsdagarna och den andra senast på söndagarna.



En annan anledning till att inte uppdatera är att jag älskar när folk kommenterar saker som "STEFFE NU MÅSTE DU BÖRJA SKRIVA IGEN! DU HAR DEN BÄSTA BLOGGEN! JAG BLIR SÅ VÅT I TROSORNA NÄR JAG LÄSER DINA INLÄGG!". Men ahh... Nu har det inte kommit en sån kommentar på... Ja... Någonsin :(


Ahh men iaf... så vad har hänt den här veckan då. Ptja... Var ett jävla krökande förra helgen så veckan började ganska slitet. Faktum är att det var ett jävla krökande förra helgen.... Men det var ingenting jämfört med i onsdags. Nationaldag, jobbet bjuder på landskampsmatchen med buffé å hela skiten. Vi (jag och min nya vapendragare och dryckespolare Vicky... mfl) samlas vid 15-tiden och börjar hälla i oss öl. Mycket öl. Sen vid 18tiden drog vi till buffén, gratis öl! Mycket gratis öl. Faktum är att det var VÄLDIGT mycket gratis öl. Sen efter matchen letade vi oss till söder och slöt upp med mina favorit-89or. Satt där å tog någon öl, sen chickade jobbarpolarna ur. Men jag å södralatinligan fortsatte hem till mig och drog i oss en jävla massa whisky å lite annat skit. I efterhand kanske man skulle skippat den andra skiten, men vid det tillfället kändes det ganska grönt
Aja, kvällen slutade som så många andra. Att jag hängde över toaletten och mådde smårisigt. Kom i säng runt 04 och var på jobbet 08 dagen efter.

Ahh skulle egentligen passa på å berätta lite skit om förra helgen för hände en del sköna grejor. Men mm, blivit lite väl mycket text nu, så sparar det till mitt senast-onsdags-inlägg.

Gonatt!


Kommentarer:
Postat av: gln

aah Virtanen lackade typ ur när Schulman började blogga på aftonbladet så han har lagt av helt.. :(

Postat av: X

Procrastinating

2007-06-11 @ 21:49:01
Postat av: J

Din lilla mes, tål du inte att blanda? =)

2007-06-16 @ 18:59:43
Postat av: steffe20

Ahh fast nu var det nog ölen som stälde till det va

2007-06-17 @ 00:52:58
URL: http://steffe20.blogg.se
Postat av: Tess

Aha kul..så jag är inte ens din favorit 89a.
hej då lite för alltid.

2007-06-25 @ 19:52:57
URL: http://egowar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits