Virtanen

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!  Oj, förlåt. Men ärligt, hatar verkligen den mannen!

Ok jag vet att folk säger att det han sysslar med är någon form av avancerad självironi. Men jag är verkligen 100% övertygad om att han verkligen tror på det han säger och sig själv. Jag tror fan nynazister har mer självinsikt och självironi än den mannen.
När jag övertygat folk om det, så brukar de säga saker i stil "jo, men ändå det är ju synd om honom".  Njaa. Ok visst, det är säkert något strul i barndomen osv osv det ska jag inte förneka, men jag hatar folk som skyller allt på sånt, man är fan ansvarig för sitt eget liv!

Jag ska vara ärlig, jag skrattade också åt konceptet att en man helt utan självinsikt och som alla skrattar åt skulle försöka göra sig rolig på andras bekostnad. Typ som om nån av de tuttblonda brudarna i Big Brother skulle dra ett blondinskämt. Men tänk er att blondinen inte fattat att hon är blondin, och drog blondinskämt dagarna i enda. Eller ja, skit samma. Nöjer mig med att konstatera att jag HATAR VIRTANEN!

Ahh, skönt att få det sagt.


Kan dra till med min 5 i topp-lista på personer jag ogillar.

1. Som ni förstår, Virtanen, given 1a.
2. Ahh nee... kommer inte på några fler. Iof svårt för folk som våldtar barn och skit. Men de kommer långt efter 1an iaf.


Kommentarer:
Postat av: gnell

far åt helvete!

2006-02-22 @ 19:58:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits