Politik

Sitter och kollar någon slags debatt om politker på 1an, kan inte sova. Jag blir så trött på allt snack. Då syftar jag inte i första hand på politikernas snack, utan på alla journalisternas snack om politikerna. Just nu sitter en journalist och intervjuar två andra journalister om hur bra politikerna är. Nu ska jag förklara nånting om oss män ALLT vi gör, ALLT, gör vi för att vi hoppas att det ska leda fram till sex. Ta bara en sån sak som feminism, de grabbar som säger att de kämpar för sånt tror ni verkligen de gör de för att de tycker det är så jävla viktigt att Ulla ska tjäna lika mycket som Bengt? NEJ! De gör de för att de tror att det på nåt sätt ska leda till sex.

Se på oss, vi pluggar, kämpar på jobbet, gör allt för att tjäna pengar. Och varför vill vi ha pengar? Jo, för att göra oss mer attraktiva hos tjejer, så att vi kan få... juste... sex. Och politiker är precis som oss andra, tror ni KDs ledare vill införa skoluniformstvång för att han bryr sig så jävla mycket om att Lisa blir mobbad för att hon har fel typ av jeans. Allvarligt, alla måste inse att det inte blir ett piss skillnad om man har uniform eller inte, vissa kommer vara mobbade andra inte. Nej, självklart skiter han i Lisa, det KD-snubben har i huvudet är sånna här bilder: http://www.teenminx.com/rr040128/images/redhead10.jpg . Eller kanske en kille i samma ställning, alltid tyckt KD-snubben varit lite av den typiska smygbögen.

 

Så. vad för politiker ska man då bli om man vill ha mycket sex? Ja, alla människor har ju politiska åsikter så för att använda politiken som sexsprångbräda måste man alltså vara extrem oavsett hur man står, för att sticka ut. Jag vågar nästan påstå att det knullas runt mest i flumvänstern, så att luta mycket åt vänster är nog en bra grej. Problemet är bara att ganska många insett detta, så du har ganska stor konkurrens, och eftersom pengar och materiella ting anses som fult i dessa kretsar måste du vara ganska snygg eftersom det inte finns så många penisförlängare du kan använda dig av. Så, om du känner att du inte klarar av det kanske du borde söka dig högerut istället. Du har säkert märkt att det finns många fula gubbar med penisförlängare i moderaterna och dylikt, och nu förstår du varför. Problemet med att vara åt höger är att det inte finns lika heta brudar där, men det finns en del guldkorn. Det bästa av allt är att konkurrensen inte är speciellt hård om dem heller, eftersom de flesta moderater är impotenta.

 

De jag aldrig riktigt förstått mig på är de som väljer att bli liberalextrema för att få knulla. Har ni någonsin sett en snygg tjej säga att hon är liberal? Allvarligt, det är verkligen helt obegripligt. Problemet är bara att man inte kan byta politiska åsikter bara för att man upptäcker att man gjort ett korkat val, för då kan man inte räkna med att få knulla. Det är nämligen viktigt för politiska tjejer att man inte vänder kappan efter vinden. Så till er som inte valt politisk åsikt än kan jag bara varna! Och till er som redan valt att bli liberalister kan jag bara säga, osis. Ni får hitta andra metoder än politik för att få doppa.

 

Men tänker du, jag är ju homosexuell och vill ha killar, vad ska jag då satsa på för politik? Nationalistisk politik givetvis! Sverigedemokraterna osv. Nästan uteslutande bara killar, ofta med tatueringar och sånt som jag antar att bögar lär gå igång på.

Jag menar, ta en sån som Hitler, hade han varit i politiken som oss vanliga för att få brudar hade han kunnat sätta på 17 tjejer om dagen om han velat (med tanke på hur långt han kom inom politiken). Men ändå dog han oskuld. Han blev ju inte nationalist för att knulla brudar. Men, han knullade ju inte killar heller säger ni. Förvisso, men då hade han hamnat i läger och blivit avrättad, och då hade han verkligen inte fått något mer sex. Så min teori håller!

 

Så för att sammanfatta det hela. Killar ger sig in i politik av en enda anledning.

Har man inget emot att sätta på tjejer med skumma kläder och lite hår under armarna, då är det vänstern som gäller.

Har man deg och inte för höga krav på tjejer, då är det högern som gäller.

Är man mer intresserad av politik än sex (kastrerad eller nåt), då är det liberalismen som gäller.

Är man homo, då är det nationalismen som gäller.

 

Så... Nu väntar jag bara på att svt ska ringa och bjuda in mig till nästa debatt.


Kommentarer:
Postat av: Foff

Äg, detta är fan den enda läsvärda bloggen som finns :P

2005-07-06 @ 02:22:00
Postat av: Anonym

Det här hade jag missat.



Sjukt kul!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits