Fest

Var i Muppsala igår på inflyttfest, hann bli knivhotad 2 ggr av 2 olika personer den kvällen. Galet. Lackar fan på miffon som tar med sig kniv, nåja bortsätt från det hade jag fett kul.

Vi kom hem klockan 8 imorse, och har väl mer eller mindre sovit bort hela dagen. Sov iof nån timme på ett par kartonger där på festen när jag väntade på att tågen skulle börja gå, men känns som om den sömnen gjorde mer skada än gott.

 

Gjorde massa köttfärsås idag (2 kg köttfärs), hade inte i någon tacokrydda. Känns nästan som om jag vuxit ifrån den, rätt skönt faktiskt det höll på att bli lite väl seriöst där ett tag. Körde bara peppar och salt, hade känts lite respektlöst att gå på andra kryddor direkt. Nåja, vi kanske mår bäst av en liten paus helt enkelt!

 

Såg American Dad idag, kul men inte alls lika kul som Family Guy. Såg svensson svensson idag också, vilken jävla klass! Har fått för mig att han ungen där, Max, är född samma år som mig. Sånt får en att inse hur snabbt tiden har gått, och snart ska man dö. Hejhopp!


Kommentarer:
Postat av: sesssssssssss

just därför man skippar uppsala.. dah. när ska du lära dig

2005-07-22 @ 22:20:14
Postat av: steffe20

Hehe, mjo.. Kommer nog ta ett tag innan jag vågar mig dit.

2005-07-22 @ 22:23:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits