Bloggkoll

Ahh, var föut med på nån slags bloggtopp-grej.. men antar att bloggkoll är samma grej. Någon slags jätteräknare för alla bloggar. Den kollar typ antal besök å sånt crap.

Hur som helst så ligger jag just nu på plats 61914, tätt inklämd mellan de inte helt okända bloggarna
stefanshumblogg och steffegranat. Men givetvis nöjer jag mig inte med det. Innan det här året är slut ska jag ha kommit över den magiska 61900-gränsen. Men det kommer inte gå utan ER hjälp! Så berätta för era nära och kära om den här bloggen. Tryck en tshirt med min adress! Låt fantasin och kreativiteten flöda! Det är ju trots allt ni som gör den här bloggen.

Kommentarer:
Postat av: Annika

Men Steffe. Bloggkoll är inte samma sak som bloggtoppen. Det förstnämnda är ju en prenumerationstjänst och räknar inte antal besökare, men det gör däremot den sistnämnda.

Postat av: steffe20

ahh p'sis...

2008-10-14 @ 23:20:52
URL: http://steffe20.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad sägs om att blogga lite? skriv lite om allt övertidsarbete på dustin, verkar sjuuukt kul!

2008-10-15 @ 00:34:15
URL: http://jasiek.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits