Skägg

Egentligen skumt att jag haft blogg så pass länge utan att riktigt beröra mitt favoritämne - skägg. Fast ahh klockan e lite för mycket  och jag e lite för trött för att jag ska palla diskutera ett så pass viktigt och berörande ämne just nu. Men var så säkra att inom en inte allt för avlägsen framtid kommer ett långt (kanske längst hittills) uttömmande blogginlägg om skägg!

Kan bara lite som hastigast påpeka att jag rakade bort all min ansiktsbehårig för ungefär 10 minuter sedan. Brukar göra det typ var 3-4e vecka för att inte bli allt för fäst vid mitt stiliga bockskägg. Det känns alltid rätt bra första timmarna, men sen när chocken lagt sig och man börjar inse att man just mördat en pålitlig vän som inte lämnats ens sida på en hel månad så känns det rent utsagt förjävligt.

Lite ostabilt att jag började raka mig utan att kolla rakhyvelsstatusen. Hade bara en engångsrakhyvel kvar och den var tydligen lite slö (ska nog börja kasta rakhyvlarna efter hyvlingen, att lägga tillbaka de använda e typ som alla tattare som lämnar tomma after-eight-papper i after eight-lådan... nu tål jag iof inte after eight längre men ahh... oj lång parentes..), så när jag lyckats raka typ halva ena kinden så blev det typ omöjligt att raka vidare. Gjorde helt sjukt ont men var ju tvungen att fortsätta, tog typ en halvtimme å raka sig :(  Men ahh, nu e man smooooth as a baby ass... Lite jobbigt nu när man inte har skägg för nu rinner allt blod ner på bröstet, hade jag haft skägg hade det samlats där. Fast hade jag haft skägg hade jag iof inte blödit i första taget. Ahh ehh, börjar bli lite trött av all blodbrist. Gonatt!

http://youtube.com/watch?v=ErCdbGz6-RU

Kommentarer:
Postat av: J

Haru styrt hela det där avsnittet än då?

2007-05-12 @ 14:00:59
Postat av: steffe20

ahh

Postat av: gnl

aah det är ju det där avsnittet som jag klippte ner osv... min stolthet

2007-05-13 @ 18:39:35
Postat av: steffe20

ahh juste fan, nu när du säger det gnell! oväntat att du väljer ett pundaravsnitt, knarkarjävel!

2007-05-13 @ 23:07:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits