Vanligt inlägg

Ok, då ska jag försöka göra ett "vanligt" blogginlägg. Dvs så som alla andra bloggare håller på, skriva om massa skit som hänt.

Ahh, har snackat med bankerna då va och fått ett lånelöfte på 1,4 millar. Smutt! Rätt sjukt att man redan fått det löftet utan att de träffat mig en enda gång. Fast iof, kanske just därför jag lyckats få det... hmm...
Ska hur som helst träffa banken för första gången på torsdag. Så därför är nu mitt fett oseriösa skägg bortplockat. Hmm, man kanske skulle starta en blogg om skägg istället... Nåja... Så ehh... Fan mer har hänt då?

Var hos far min förra veckan. Vi skulle ha grabbkväll, dricka whisky, kolla nån action och snacka skit. Slutade med att vi satt och smågrät framför Masjävlar, drack te och gick på långpromenad med syrrans pudel. Manligt så det förslår!


Blivit en jävla massa festande på sistone också och en helt sjukt jävla massa krökande. Funderar på att köra en vit helg nästa vecka, är ju trots allt högskoleprov på lördagen och sen ska jag träffa mormor på söndagen.


Om du nu orkat läsa enda hit om massa ointressant skit så ja... Vet inte... Men såhär kommer det nog bli i fortsättningen.

Kommentarer:
Postat av: Rikard

Mina grabbkvallar med farsan brukade besta i att vi kakade gourmet-salami och glodde pa nan film med Hugh Grant, sa feel you there.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits