Vägskäl

Ahh hej mina kära bloggläsare! Jag har lite ångest för hur jag ska göra med bloggen. Har sällan något kul att skriva, och då är frågan... Ska jag skita i att skriva eller ska jag skriva skit? Om jag inte skriver så tröttnar folk och slutar läsa men om jag bara skriver massa strunt så tröttnar folk också å slutar läsa.

Men ahh nee, har ju typ inget att säga. Känns lite som att jag typ under mina 22 år samlat på mig runt 30 halvroliga saker att säga, och de har jag nu publicerat här på bloggen.

Ahh men kan ju passa på å gratta Jas som blir 18 typ snart, och DIF som blir... Nånstans över 100, pallar inte att räkna.


Hamnade i bråk igår, sjukt underskattat! Så här ser min hand ut idag efter en (nåja) grym träff i skallen  på ryssjäveln som hoppade på mig.
http://hub11433.kicks-ass.net/IMG_2718.jpg

Kommentarer:
Postat av: hemlig

FAR ÅT HELVETE

2007-03-14 @ 02:03:00
Postat av: hemlig

AVGÅ PUTIN FUCKING CUNT

2007-03-14 @ 02:03:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits