Blod svett och tårar

Ahh, gav mig på att raka mig själv med en slö rakhyvel igen. Nu ser det lite ut som om en dyslektisk zorro har försökt hugga in sin initial lite här å var i mitt face. Rätt skumt, man kör ju alltid på med varmt vatten när man rakar sig. Väldigt varm. Jag menar alltså rykande varmt. ÄNDÅ! Så känns blodet som droppar ner längs ansiktet ännu varmare. Skumt det där. Antar att det kanske har något med blodets entalpitet att göra. HA! How's that for a kth-ord.

Ahh men nu över till mitt stora problem. Jag har börjat svettas något sjukt mycket. Alltså inte sånt där illaluktande äckelsvett. Själva svettet är faktiskt ganska fräsht, som lite saltat vatten typ. Så egentligen gör det inte så mycket att man svettas, om det inte vore för att man får sånna där jävla lökar i armhålan. Och då ser det plötsligt ut som äckelsvett, och då spelar det ingen roll hur jävla gott det än luktar.
Ahh, men säger ni, det e ju varmt ute... Det är därför du svettas.
Nee, säger jag då. För jag svettas så jävla mycket så jag börjar fan frysa. Nåt är ju liksom feljusterat inne i hjärnan. Ska iaf till apoteket imorn och köpa Absolut Torr. Funkar inte det kommer jag med hammare och spik försöka hitta svettcentrat i hjärnan och inaktivera det.

Ahh, tänkte ta tillfället i akt och tipsa om en film jag såg igår.
http://www.imdb.com/title/tt0405094/ Das Leben der Anderen. Sjukt bra!
Jag vet att jag tidigare har sagt att Forrest Gump är den enda filmen som får riktiga män att gråta. Och visst, så är det väl egentligen men när jag såg Leben Anderen så fick man lite den där gråtkänslan ni vet. Man liksom får en känsla bakom pannan (typ där svettcentrat sitter skulle jag tippa... verkar logiskt att den sitter nära gråtcentrat) å det liksom nästan rycker lite uppåt i kinderna. Så om jag verkligen hade velat hade jag säkert kunnat pressa fram en liten tår där.


Ahh men vad jag egentligen ville ha sagt med det här inlägget var lite att jag nu, efter mycket om och men, fixat det där som ni ungdomar kallar Facebook. Eller egentligen var det inte jag som reggade mig. Sånt har man deligerat va... Men nu e jag iaf där.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits