Fyllan

Faaaan. Jag gör så mycket onödigt skit på fyllan. På ett sätt, med tanke på hur mycket och ofta jag super så gör jag jävligt lite skit, men så kanske man inte ska se det. För ett faktum är att jag allt för ofta gör eller säger så jävla onödiga saker. I de flesta fallen är drabbar dessa saker inte mig (förutom indirekt dårå) utan det är bara folk i min omgivning som blir lidande. Sen att folk har en så pass förlåtande inställning till alkohol, jag själv också, och förklarar bort det mesta som händer med att man varit packad är en jävligt kass inställnig.
Jag har alltid varit... hmm... ahh fan... rätt stolt över att jag håller jävligt grym nivå när jag super. Jag kan vara någonstans mellan medvetslös och döden men ändå klara av seriösa diskusioner, ta någorlunda nyktra beslut, komma in på ställen osv osv... Men ja, när andra börjar sluddra och vingla och spy så börjar jag istället göra och snacka jävligt taskiga saker. Och då är frågan om det inte är så att min nivå på fyllan är helt åt helvete istället för de andras?

Sen sägs det ju att den personen man blir på fyllan är den man är innerst inne (om än något förstärkt). Kan det helt enkelt vara så att jag är en jävligt elak person? Nu vill jag inte ha massa bögkommentarer i stil med "meeeh slutarå du e ju världens snällaste" för jag vet att jag är sjukt snäll. Jag väljer att vara jävligt snäll. Mycket för andras skull men framför allt för min egen. Men att välja att vara snäll och att vara snäll är ju inte samma sak. Jag vill tro att jag är jävligt snäll innerst inne också, men då borde ju den snällheten skina igenom i hur jag beter mig på fyllan.. Så varför gör den inte det?


Oj ahh... Nu hare typ blivit lite väl seriös nivå på inläggen. Så ahh, nästa gång tänkte jag nog berätta om mina klimakteriebesvär och så... Stay tuned va...


Kommentarer:
Postat av: Jimbo32

Haha jag tycker du e jättegullig på fyllan ^^
Iofs så var du inte så full i Halmstad =)

2007-08-10 @ 16:15:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits