PÅSK

Jaha... Snart påsk då. Rätt sjukt hela den där grejen, att datumen är olika varje år. På långfredagen är allting stängt för det var då jesus dog. Jaså ok, vet man att det var just den dagen han dog? Ja det är klart, sånt står i massa gamla dokument. Aha ok, men för liksom, fick för mig att förra året så var det typ 3-4 veckor senare. Ja alltså, det ändras ju från år till år lite beroende på fullmånen å skit. Ehhhhhh, ahh ok.
Så ska jag ha på min gravsten. Stefan, född: 23aug 1984. Död: Beror lite på, nångång efter en fullmåne i mars 2056.
 
Sen när man tänker efter så borde det ju finnas 2 st långfredagar eftersom han ju antagligen dött 2 gånger. Först på korset, sen efter han återuppstått måste han ju dött igen. Varför är inte den 2a dödsdagen också en röd dag för? Vet man ens när han dog andra gången? Vad gjorde han om dagarna efter han återuppstått?


Men har suttit och filat lite på en affärside. Den e lite smålik det där som de har i japan, när japsbrudar säljer använda trosor till blekfeta japanska peddoaffärsmän, fast ändå rätt olik. Eller egentligen är min grej inte en affärside, utan mer kanske en... ide.
Jag har alltid fått för mig att jag luktar rätt gott. Kanske inte hela tiden, men oftast. Jag kan liksom vakna på morgonen efter att ha legat och mongosvettats i min säng hela natten och ändå lukta rätt gott, nästan så att man känner att en dusch skulle riskera att förminska väldoften.
Hur som helst, en av de softaste grejorna med att ha en tjej som sover över är att kuddarna (örngotten) luktar så jävla gott efteråt. Jag vågar göra antagandet (jag har inte vågat fråga nån hur det faktiskt ligger till, folk tittar så konstigt på mig när jag frågar saker jag vill veta) att tjejer tycker samma sak när en snubbe sovit hos dem, särskilt en så väldoftande som mig.
De av oss som inte råkar ut för övernattningar så ofta, borde kunna hitta nån tjej som är i samma situation.
Det tar ungefär 2-3 dagar för en doft att försvinna ur en kudde (eller försvinner å försvinner, utan ens egen sovdoft blir starkare). Så, man borde som sagt hitta någon som är i ens egen situation, och sen byta örngott med den personen var 3e dag. Då kommer ens kuddar alltid att lukta gott! Örngott är ju desutom ganska lätthanterliga, så man kan ju i värsta fall posta iväg dem om man skulle ha en distansörngottsbytarkompis. Det går ju att utveckla nåt system med fler örngott i omlopp så att man överlever postens leveranstid.

Ahh ehh... För er som läst så här långt så vill jag bara säga att jag faktiskt inte är dum i huvudet eller pedofil eller nåt sånt.
Fast iof, det är kanske så här det börjar. Man får en örngottsfettish och innan man vet ordet av är man en japansk affärsman.

Kommentarer:
Postat av: Lukas Neiman

Mycket uppskattad läsning :) Måste bara försöka hitta någon som man skulle kunna tänka sig att byta örngott med...

2007-04-06 @ 14:01:28
Postat av: Tess

Micke tycker typ att jag luktar gott även om jag inte duschat på 3 dagar, jag är grrym!

Postat av: Jimbo32 (numer =( )

Haha Steffe du skulle bara veta hur gott Jimbolinas örngott luktar =)

2007-04-12 @ 08:39:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits