Organ

Idag grät jag faktiskt för första gången på väldigt länge. Eller grät är kanske inte rätt ord, men mina ögon blev rejält fuktiga. Eller ja, var kanske inte så länge sen förresten då min hund (eller familjens hund) dog ganska plötsligt för nån månad sen. Nåja, bortser man från det så var det länge sen jag grät, fick fuktiga ögon, men det hände alltså idag igen. Anledningen till det var ett inslag i TV4.
Istället för att försöka förklara vad det var så är det nog bäst att ni tittar själva.
http://webbtv.tv4.se/webtv/tv4/showContent.do?treeId=10037&progId=77188&itemId= . Med respekt till grabben, och ja allt det där, så tänkte jag hålla det här blogginlägget 100% seriöst.

Det här blir om man bortser från en del enrads-inlägg det första seriösa inlägget jag gör så det känns lite ovant.

Ja har hänt en hel del, men på samma gång inte speciellt mycket, sen sist. Det som mest tar min tid just nu är att det småkukar sig lite med studentbostaden. Tydligen så har sssb lite andra åsikter om jag om vad och när jag har pluggat. Nu verkar det dock som om de börjar gå på min linje men vi får se, i värsta fall är jag (och således min roommate) bostadslös om 3 månader.
Ja vad mer, vad mer. Har väl lite träffat en tjej. Med risk för att du kanske läser det här är det nog bäst att jag inte tar och analyserar det hela här. Kan väl mest säga att ja, vi får se vad som händer. Har börjat plugga lite igen nu också, återigen är det kvällskurser som står på menyn. Lite ekonomisk historia och sportens fysik är det som står på menyn. Ptja, vad mer kan sägas... Drar till göteborg på tisdag en snabbis, lär bli trevligt. Sitter också och överväger att dra till London ett varv i början av nästa månad för att hälsa på lillsyrran som dragit dit. Får se hur det blir med det.

Ja nej, jag ska inte bli långrandig. Måste försöka sova nu, upp om ett par timmar.


Kommentarer:
Postat av: mmm

Är du sjuk? Vad har hänt?

Soet!

2006-11-10 @ 18:12:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits