UEFA

Idag lottas UEFA-kvalmatchen, jag och min plånbok håller tummarna. Båt vore helt klart det bästa alternativet om det går har potential att bli riktigt jävla kul. Finska sjördäddningen drar ut när de någonstans långt borta i dimman hör ett mäktigt jävla DJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

 

Lackar lite på min hall, vem bygger ett jävla rum helt utan eluttag!? Får fan ställa in serverdatorn jag mecka ihop idag i köket, fast det lär väl adam smålacka på :)

 

Lagade pannbiffar idag igen, den här gången fotodokumenterade jag allt också, för er skull! http://hub11433.kicks-ass.net/matlagning/ Börjar fan känna mig mer och mer vuxen för varje dag. Vem vet, snart kanske jag börjar käka sallad och sånt också!

 

Nej fan, om man skulle sova ett par timmar nu. Over and out


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits