Maiden!

Var på stranden med vänner och bekanta idag. Eller nåja, en brygga på Stora Essingen, mycket trevligt var det dock. Sen drog alla hit och grillade, riktigt trevligt, massa öl massa tacokrydda. Dock var det ingen som gillade tacokryddan (idioter). Trodde vi skulle supa och kolla maidenkonserten halva natten, men alla var trötta så folk drog och min roommate drog ut och festa. Så nu är det bara jag, Maiden och en jävla massa öl hemma. Kunde inte slutat kvällen bättre med andra ord.

Ruuuuuuun tooo the hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiills! Lalallalaaaaaa.

 

Det sjukaste är att jag är fortfarande galet seg sen i torsdags. Jävla importsprit!

Nu drar dem igång Dream of Mirrors, klart en av deras bästa låtar. Underskattad är bara förnamnet!

 

Nåja, det jag försökte säga är, eller fan... Har nog inget mer att säga.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits