Frågestunden

Ahh, men jag fick så tråkiga frågor så jag snodde frågor från nån annan bloggs frågestund... Så! Här kommer svaren på alla era frågor! <3

Vad är det bästa med sommaren?
Att man kan vara så spontan!

Tycker du om att träffa och lära känna nya människor?
Typ inte...

Vad tycker du mest om att göra tillsammans med dina kompisar?
Chilla.. Ta en öl och snacka skit typ...

Är du en glad och sprallig tjej?
Nej

Är du social?
Mnja... Lagom.

Törs du säga vad du tycker?
Haha! Nej!



Postat av: anonym 2012-06-25 20:42:43 [svara]
Vilka är dina favoritkläder?
Mina mjukisar!

Är du kär?
Japp!

Hur ska en kille se ut för att du ska tycka att han är snygg?
Vältränad men inte för biffig, gärna lite skäggstubb typ

Vad ska han vara bra på/tycka om att göra?
Vem?

Vad är du bra på? Vad tycker du om att göra?
Jag är bra på att blogga, just nu är det bloggandet jag vill göra och satsa på, sen får man se i framtiden...


Så! Nu orkar jag inte svara på fler frågor, men tack för allt visat intresse och om ni tjatar så kanske vi kör frågestund igen någon gång!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits