IRC-legend

Ahh snubblade över det här blogginlägget nyss http://konstigtattvaraela.blogg.se/2009/march/steffe20.html

Min spontana reaktion var förståss att bli... smickrad. Men sedan kom ångesten. Det känns ju inte helt osannolikt att det finns 1000tals brudar där ute som bara väntar på att få suga av irc-legenden steffe20 men som inte skulle känna igen mig ifall de mötte mig på krogen. Tänk alla dessa åren man stått och slitet järnet på dansgolvet och bjudit på drinkar till höger och vänster, så visar det sig att det tydligen hade räckt med att påpeka vem man är on the net.

Så! Nu har jag beställt en tshirt med texten STEFFE20, den ska jag ha på mig varje gång jag lämnar lägenheten.
Steg 2 är att tatuera STEFFE20 i pannan.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Den stora frågan är hur du hittade det blogginlägget?



/Gwai, en av få tappra själar kvar på det irc du svikit

2009-05-07 @ 20:30:01
Postat av: Emma Smith/ ilovenutmeg

haha, lycka till! =)

Postat av: Camilla

O.o vilken server. känner igen nicket :S

2009-11-10 @ 19:09:56
URL: http://liljaah.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits