Flytt!

Ahh men lägger landställsideen på is ett tag då. Tills ni andra börjar tjäna lite pengar. Sen jävlar! Däremot blir man sugen på att köpa ny lägenhet när man kollar runt på hemnet.. Den här lägenheten kostade nästan exakt så mycket som jag hade lyckats få i lånelöfte. Förvisso trivs jag som fan här, men ändå... vore smutt att flytta innanför tullarna och nu tjänar jag typ exakt 27% mer än när jag fick mitt förra lånelöfte. Men vafan... Jag pallar fan inte att flytta igen. Känns som att 4 trappor utan hiss kommer få mig att bo kvar här ett bra tag.

Gillar förövrigt omröstningen på aftonbladet.se
Skulle du kunna tänka dig att flytta för att få ner dina elnätavgifter?
Ställningen just nu: Ja (41.8 %) Nej (58.2 %)

Säg att man får ner avgiften 10%, det är drygt 50 spänn om året. Fett värt!

Kommentarer:
Postat av: Tess

Om du ska flytta får du fan flytta närmare hit.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits