Ahh men tänkte ta tillfället i akt å berätta lite hur jag känner om saker å ting.. Funderar på att skriva hela inlägget som en lång rubrik... Fast ahh, kanske inte ska experimentera så mycket med det första inlägget på så pass länge...

Ahh måste bara börja med att påpeka en sak jag stör mig så jävla mycket på. Det är hur jävla noga alla är att påpeka hur effektivt diskmedlet Yes är varenda gång de ser att man diskar! JAAAAAAG VEEEET att det räcker med bara en droppe till en hel disk, ok!? Men låt mig diska hur fan jag vill! Om jag vill hälla i ett par cl rakt ner i den oproppade diskhon under rinnande vatten så låt mig göra det. Om jag vill sprutta ut en droppe YES på varje bestick jag ska tvätta, så acceptera det!
Jaa men YES är så dyrt, det tar ju slut jättesnabbt om man gör på ditt sätt Stefan.. Nej. Det gör det inte. Jag har haft min YES-flaska i typ 8 månader nu och det finns fortfarande lite kvar. Det är ungefär 7 spänn i månaden för att få diska på mitt sätt. Fett värt!

Ahh, ville bara få det ur mig...

En annan tanke som slog mig när vi ändå är inne på tvätt-temat. Varför är folk så jävla fixerade vid att man måste tvätta händerna efter att man varit på muggen?
På jobbet har vi 2 toaletter där handfatet är utanför. Så tex när man slutat jobbet så brukar det bli lite allmän kö, både till toaletterna och till handfatet för att folk vill tvätta händerna efter dagens slit. Jag brukar köra i ordningen tvätta händerna medan det inte är nån kö till handfatet, sen smita in på muggen å fjöla å sen dra.Då brukar alltid någon i kön påpeka att man kanske borde tvätta händerna.
Nej. Varför i helvete borde man göra det för!? Är det någon gång man borde tvätta händerna så är det INNAN man börjar pilla med snoppen. Jag får jävligt mycket helre snoppsmuts på mina händer än handsmutts på min snopp. (sen givetvis om jag skulle råka kissa på själva handen så tvättar jag händerna). Så ser ni mig någon gång tvätta händerna efter ett kort toabesök så kan ni ana att det gått vilt till där inne.


Aja nee... Har väl egentligen inget mer att säga... Nu ska jag semestera vidare!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits