Bwah!

Nu har jag faktiskt loggat in på bloggsidan varje kväll senaste veckan och tänkt skriva nåt, men ahh... Pallar typ inte! Varit helt jävla död på sistone, typ asont i huvudet hela dagarna, svimningskänslor osv osv... Men vafan! Det som inte dödar en härdar en.
Jag har en teori om att det är det här jävla proteinpulvret GAINER som min kära roomie (Min Adam, som han heter på jobbet för att hålla i sär honom med alla andra adams... Lagom gay å så där) har börjat lura i mig. Men ahh, vill man vara fin får man lida pin. Börjar faktiskt få en helt sjukt läcker kropp nu, går nästan igång på mig själv.

Men iaf... Vad har hänt på sistone då...? Var ytterst nära 2.0 på högskoleprovet, ynka 9 poäng ifrån... Faktum är att jag var ÄNNU närmare 1.8, en fittpoäng ifrån. Kukprov! Men ahh, ska nog ändå inte plugga nå mer tror jag... var inte riktigt min grej.


Alltså vafan jag e ledsen, har typ ingenting å säga... Jag kan bara tipsa alla mina kära läsare att läsa några av mina gamla inlägg som är så jävla roliga så jag garvar fan själv bara jag kommer att tänka på dem...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits