Kaptenen

Ahh, så jobbar man bara på måndag nästa vecka sen är man ledig en vecka. Sjukt skönt! Och det skönaste är att jag vet exakt vad jag ska göra. Nämligen inte ett skit! På tisdagen är det iof derby mot bajen men i ärlighetens namn känns det sjukt avslaget. Ska försöka köra vit vecka efter matchen, för det har blivit så sjukt jävla mycket på sistone. Jag saknar verkligen att bara sitta hemma en helgkväll och inte göra ett skit!
Ska bli intressant att se effekten på min kropp ifall jag håller mig borta från spriten en hel vecka, lär komma i rätt så grym form! Fast det skulle inte förvåna mig om jag utvecklat något slags beroende av Captain Morgan. Har alltid tyckt det är ganska gay att dricka rom och sånt, men ju säkrare jag har blivit i min manlighet desto mindre bryr jag mig. Nu är det sockerslisksöta kaptener för hela slanten! Fast inte nästa vecka dårå...

Fan så skumt. När syrran var bortrest saknade man henne som fan å så. Nu när hon kommit hem har vi knappt synts en enda gång. Känns liksom som att man borde kunna ses liiiite oftare nu när hon bor 3 km bort istället för 3000 mil.


Lite intressant igår natt när jag på fyllan, som brukligt, skulle börja ringa lite polare och så. VARENDA jävel jag ringde blev det bara "Just nu kan vi inte nå det önskade numret, var god försök igen lite senare". Intressant att just mina polare har börjat stänga av sina mobiler på nätterna, kan inte låta bli att tro att jag har något med det att göra. Fick börja ringa andras polare istället.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits