Lack

Vafan, fick just en räkning från St Göran, nu börjar jag tröttna på det här! Vart ju misshandlad på midsommar, tar mig till St Göran, där ingen verkar ha tid för mig, sitter och väntar 1 timme och det enda jag hinner möta är kaxiga jävla väktare. Jag lackar och drar till SÖS istället, där betalar jag akutavgiften och röntgen och allt kontant direkt. Inte nog med att taxichaffisar tar ut överpriser när jag kommer med ett uppsvullet jävla insparkat öga, befarade skallfrakturer... Nä, nu ska jag betala till ett sjukshus där inte ens en jävla sjuksyster kollat på mig. SKANDAL! Lackar fan på vårt samhälle, nu är kostnaderna för att bli misshandlad upp i smått otroliga 1450 spänn.

Som fattig student är det typ, det jag hade att leva på i sommar. Nu vågar jag fan inte gå ut, ger sig nån på mig igen så går jag faktiskt i personlig konkurs. Jävla skitland vi lever i, nu ska jag ringa brottsofferjouren!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits