Datorstrul och allmän seghet

SÅ! Då har jag slängt min gamla hårddisk. Har ägnat senaste dagarna åt att installera om all skit och gråtit över allt som gått förlorat. Massa sköna dokument och bilder, FAN!

Varit riktigt jävla seg de senaste dagarna, tog mig 2½ dag att skura köket som väl är högst 3 kvadratmeter stort. Det omkullkastar min teori att det var solen som gjorde att jag var trött, då jag blivit ÄNNU tröttare nu. Polarna började ringa nu och ville att jag skulle ut, jag som inte ens orkar gå till micron och poppa popcorn just nu!

 

Fyfan vad det regnade idag, sjukt fan! Äsh fan, orkar inte ens skriva nåt här, har en teori om regn men tar det fan nån annan gång känner jag. Måste vila lite nu, villafest imorn.


Kommentarer:
Postat av: Crille_18

citat:
"Massa sköna dokument och bilder, FAN!"

Jo jag vet, själv råkade jag formatera om burken utan att spara alla snygga tjejer först. Och en del p-rullar...

2005-09-08 @ 21:43:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits