Bröstfest

Jaha, så har det varit ännu en svensk bröstfest utan att man vart bjuden, jävla skit! Ska fan aldrig ta en snus till i hela mitt liv. Hade jag iof ändå inte tänkt göra, men snusmarknaden kommer ändå förlora miljoner på det. Iaf om man följer musikbolagens filosofi, jag hade inte tänkt köpa CDn jag laddar ner, men trots det går de minus en massa ändå... Lackar fan.

Nåja, nu håller jag på att värma lite käk, ska iof på grillfest snart men jag vet hur det brukar vara, grillen är inte tänd, det ska surras en timme innan osv osv. Hmm, vad ska man köpa för kött..? Får bli nåt nöt, så man inte behöver tänka på massa skumma sjukdomar. Nåja nu piper micron, på återseende!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667390,00.html

Kommentarer:
Postat av: Jimbo30

Hehe du e för söt =)

2005-07-02 @ 15:12:13
Postat av: TiCyB, din älskare

MEN ÅH VAD SEXIG DU ÄR, OMGPLZ FÅR JAG HA BUTSEKS MED DIG?!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits