Bakis

Åkte ju på en jävla hjärnskakning för en vecka sen (midsommar), doktorn.. eller ja, doktorinnan sa att jag inte fick dricka på en vecka. Så igår fick jag alltså börja kröka igen, vilket ju självklart skulle firas. Så nu har jag ont i skallen igen, nåja.. Så man hoppar får man landa som dem säger.

 

Hade på mig min Kvinnofängelset-tshirt igår och fick mycket uppmärksamhet på tunnelbanan. En tant började snacka med mig.

 "Jaha va kul, har vi tryckt upp en tröja också!"

"Vi?"

"Ja, jag var ju arbetslös för ett par år sen då missade jag inte ett enda avsnitt."

"Ehh, ok..."

Vagnen var helt full med folk, och när hon började snacka stirrade fan alla. Hatar när folk kollar på mig när jag inte har skägg, känner mig så naken.

 

Måste passa på att känga alla som har börjar ringa med hemligt nr och vägrar presentera sig! I min nokiamobil från tidigt 90tal hör man fan knappt skillnad på tjejer och killar i, hur fan ska jag veta vem jag snackar med. Nån ringde och bjöd in sig på efterfest hos mig igår, fattade aldrig riktigt vem.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits