Brudar

Har fått många mail från tjejer sen jag starta min blogg, som vill träffa mig. Självklart är jag smickrad och eftersom jag är singel nu (ahh, alltså varit det de senaste typ 3 åren) så vore det ju lite småsmutt å fixa nån brud. Problemet är bara att jag inte hinner läsa igenom alla mail jag får, så tänkte här skriva ett par krav jag har på Er, ni som inte lever upp till dem behöver helt enkelt inte bemöda sig med att maila.

Jag har bara 3 krav (eftersom alla vet att "kräsen blir utan).

1. Rödhårig
2. Gilla att glida runt i mjukisbrallor
3. Kunna spela, iaf refrängen, av afraid to shoot stranger på gitarr.

Så, känner du att du lever upp till de här kraven så är det bara maila och hoppas på det bästa. Kanske är det just DU som får bjuda mig på middag och bio!

Kommentarer:
Postat av: g

refrängen*

2005-12-14 @ 16:18:56
Postat av: steffe20

ahh jag sa ju det

2005-12-14 @ 16:19:48
Postat av: affe

mes :(

Postat av: mig

*tssssss*

2006-01-02 @ 14:12:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits